Ik ben er! - Reisverslag uit Manly, Australië van Roos Bergsma - WaarBenJij.nu Ik ben er! - Reisverslag uit Manly, Australië van Roos Bergsma - WaarBenJij.nu

Ik ben er!

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Roos

18 Januari 2014 | Australië, Manly

Hallo allemaal!!
Hier istie dan, mijn allereerste echte reisverslag vanuit Australië! Het is hier nu middag en ik lig op mijn stapelbedje uit te brakken van mijn hele leuke eerste avond hier, want dat moest natuurlijk goed gevierd worden! Toen ik gister aankwam in het hostel was ik ontzettend moe van de tweedaagse reis om hier überhaupt te komen, ik besefte nog niet helemaal dat ik er echt was! Door de vermoeidheid dacht ik stiekem ook wel; Roos, waar ben je in godsnaam aan begonnen.. Vooral toen ik erachter kwam dat ik mijn kamer met 3 jongens moest delen. Zij lagen op bed en daar stond ik dan ongelukkig te kijken met m'n backpack nog op m'n rug hahah. Maaaaaar alles went! Heel snel! Ik vind het hier nu ge-wel-dig!! Gisteravond was het super gezellig, toen ben ik met een hele groep (zo'n beetje iedereen die in dit hostel slaapt, voornamelijk Nederlanders) naar het strand gegaan met een voorraad bier en goon (goedkope wijn uit een zak) en een gitaar, top sfeertje dus. Iedereen is ook heel aardig en relaxt hier, die no worries mentaliteit heb ik ook al overgenomen en ik ben er nog niet eens 24 uur. Helemaal happy dus! Ik kijk er van op hoe goed ik me voel, ik voel me zo ontspannen en rustig nu, dit is helemaal wat ik wilde! Ik heb totaal niet het gevoel dat ik alleen ben hier. Gister heb ik omdat ik niet goed wist wat ik moest doen (toen voelde ik me wel een beetje lost) een hele lange wandeling gemaakt langs het strand van Manly, het is hier echt prachtig mooi. Ik heb al veel mooie foto's kunnen maken met mijn nieuwe camera maar helaas kan ik die nog niet uploaden.. Ik heb hier gratis internet, maar dat geldt maar voor 1 toestel, dus toen heb ik voor mijn telefoon gekozen.. Ik moet mijn camera dus even ergens mee naar toenemen waar ik wifi heb en dan kunnen jullie zien hoe heerlijk het hier is. Ik ben van plan om hier nog wat nachten bij te boeken zodat ik wat meer tijd voor Sydney heb, want nu zit ik in Manly, een soort buitenwijk met ook wel een centrum en dergelijke maar Sydney ben ik nog niet in geweest, dat ga ik maandag doen want dan kan ik ook mijn dingetjes bij de bank nog regelen (die zit daar) dus dat wordt een dagje sightseeing, samen met een jongen uit het hostel die een paar dagen geleden is aangekomen en die dingen ook nog moet regelen. Nou, ik knap nog even een uiltje aangezien ik nog een jetlag/kater heb!

xxxx Roos

  • 18 Januari 2014 - 03:50

    Jolien:

    Wat fijn om te lezen Roos! Grappig dat tijdsverschil, ik ben met terug van stappen en moet erg mijn best doen om dit te typen. Tijd voor mij dus om te gaan slapen. Maar fijn om te lezen dat et goed gaat!!! Heeeeel veel plezier en ik zeg... Welterusten ;)

  • 18 Januari 2014 - 04:00

    Marinne:

    Dagje of twee dagen blue mountains doen vanaf Sydney! Heeeeeel mooi:)

  • 18 Januari 2014 - 04:02

    Marinne:

    En mocht je nog willen stappen in Kingscross in Sydney dan zou ik daar in het hostel gaan zitten. Eva's backpackers is een nice hostel, nog geen 5 minuten lopen vanaf de metro Kings Cross. Ennnn toch echt nog de wandeling maken langs alle stranden. Volgens mij heet die de Bronti walk!

  • 18 Januari 2014 - 05:11

    Roos Bergsma:

    Bedankt voor de tips! Zat er inderdaad al aan te denken om naar kings cross te gaan dus dat is toevallig, ik kan in dit hostel maar 1 nacht langer blijven hoorde ik net dus moet er maandag uit, misschien heeft Eva's backpackers dan nog plek ga er meteen even achteraan ;)

  • 18 Januari 2014 - 05:56

    Roos Bergsma:

    Geboekt!

  • 18 Januari 2014 - 08:21

    Esther:

    Goed bezig meid! En fijn dat het binnen een paar uurtjes van balen naar top of the world kan gaan! Topper! Kan niet wachten op je volgende verslag!
    Veel plezier! Liefs!

  • 18 Januari 2014 - 09:36

    Cecilia:

    Wauw Meid! Super om te horen dat je het zo ontzettend naar je zin hebt daar! Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht. Nogsteeds super trots op je. Heel veel plezier en kijk uit naar de foto's! Pas goed op jezelf. Dikke kus

  • 18 Januari 2014 - 09:38

    Anne:

    Hey zusje fijn dat je het al leuk hebt! Kan me idd voorstellen dat je een momentje had van: en nu...?!Natuurlijk eerst helemaal geconcentreerd op de reis! Maar komt helemaal goed! Kus!

  • 18 Januari 2014 - 10:47

    Janny:

    Topper ! Dikke kus

  • 18 Januari 2014 - 13:41

    Marianne:

    Jij bent super stoer!!! Kijk uit naar je foto's!
    Super leuk om te lezen dat het goed met je gaat!!

  • 18 Januari 2014 - 14:45

    Loes:

    Geweldig, helemaal blij voor je!!!!!!

  • 18 Januari 2014 - 21:49

    Lindsey:

    Whaaa super gaaf!! Wat fijn die goede sfeer en de no worries mentaliteit. Geniet ervan en ik kijk uit naar je foto's! Als je nog leuke mannen ziet... Ook ff een fotootje voor ons hier hè? Keek namelijk net All u need is love en daar gingen ze ook 'down under'. Zag toen wel wat leuks voorbij komen op dat strand. Moest natuurlijk meteen aan jou denken Xxx

  • 18 Januari 2014 - 23:05

    Erik:

    Boer zoekt vrouw internationaal misschien iets? ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Manly

Backpacken in Australië!

:)

Recente Reisverslagen:

28 April 2014

Laatste reisverslag vanuit Sydney!

17 Maart 2014

Het leven als nanny!

18 Februari 2014

Alweer een maand verder!

25 Januari 2014

New plans!

18 Januari 2014

Ik ben er!
Roos

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 570
Totaal aantal bezoekers 5608

Voorgaande reizen:

15 Januari 2014 - 30 November -0001

Backpacken in Australië!

Landen bezocht: