Laatste reisverslag vanuit Sydney! - Reisverslag uit North Sydney, Australië van Roos Bergsma - WaarBenJij.nu Laatste reisverslag vanuit Sydney! - Reisverslag uit North Sydney, Australië van Roos Bergsma - WaarBenJij.nu

Laatste reisverslag vanuit Sydney!

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Roos

28 April 2014 | Australië, North Sydney

Hoi allemaal,

Het is alweer een tijd geleden dat ik een reisverslag heb geschreven, ik geloof dat het 17 maart was? Ik had al een paar weken in gedachten dat het tijd was voor een nieuw verslag, maar zoals veel van jullie weten in Nederland zijn er even een paar rare weken voorbij gegaan. Nu toch besloten dat het tijd voor een nieuw verhaal is, want ik heb weer nieuwe plannen!

Ik werk nu nog steeds als au pair in Sydney, maar ik besloten dat ik hier ga stoppen. Ik zou eigenlijk blijven tot ergens in juli, maar ik heb besloten dat ik toch eerder wegga om door te kunnen reizen. De weken gaan hier allemaal hetzelfde voorbij en eigenlijk vind ik dat zonde.. ik ben door dat inzicht gekomen door het overlijden van Marianne, die steeds heel enthousiast is geweest over mijn reis hier en wilde dat ik er echt van zou genieten! Dus dat ik wat ik nu ook absoluut ga doen. Veel van het land zien en nieuwe avonturen beleven. Uiteraard heb ik hier in Sydney ook een hele leuke tijd gehad, veel verschillende mensen leren kennen en elk weekend veel lol met Franca. Maar nu is het tijd om door te gaan! Ik ben dus nu opzoek naar travelmates zoals we dat hier noemen, om met een auto/camper van Sydney naar Cairns te reizen. Roadtrippen lijkt me toch echt wel het allerleukste.. Dus daar ga ik nu voor. Gelukkig zijn er veel mensen opzoek naar reisgenootjes dus dat moet wel goedkomen hier. Zodra ik meer weet over met wie ik ga reizen, ga ik hier ook mijn gezin vertellen dat ik wegga! Denk niet dat ze het erg gaan waarderen maar eerlijk gezegd interesseert me dat even geen fluit :) Het zijn prima mensen maar echt een klik heb ik niet met ze. Plus voor mij tien anderen! Genoeg au pairs in de aanbieding hier. Anyway... Vooooor dat ik hier wegga, ga ik met Franca nog iets ergs leuks doen! Sommige van jullie hebben het misschien al op Facebook gelezen, 17 mei ga ik skydiven met Franca! We springen dan uit een vliegtuig 15000 ft naar beneden, omgerekend zo'n 4,5 km geloof ik. Erg spannend!! Het lijkt me heel eng maar ondertussen ontzettend gaaf. En daarnaast hoort het ook bij het reizen hier, het verleggen van je grenzen, angsten overwinnen en nieuwe uitdagingen aangaan. Ik blijf dus sowieso tot de 17e van mei nog in Sydney. Wat mij betreft ga ik dan na dat weekend, maandag de 19e, verder reizen, maar dat hangt even af van met wie ik ga! Ik heb er erg zin in.

Hopelijk schrijf ik mijn volgende reisverslag heel wat kilometertjes hier vandaan!!

Liefs, Roos

  • 28 April 2014 - 16:59

    Conny:

    Wat fijn dat je een mooie tijd hebt daar! Geniet van elke dag want je bent met iets bezig waar je je leven lang met veel vreugde op terug zult kijken. Rondreizen is toch waar je voor gekozen hebt. Ik heb begrepen dat je in augustus terugkomt. Ik hoop dat je nog veel plezier hebt. Hartelijke groeten,

    Conny

  • 29 April 2014 - 14:15

    Roos:

    Bedankt Conny! Genieten doe ik zeker en ga ik ook blijven doen :) En zoals het er nu naar uit ziet wordt het inderdaad de zomer dat ik terug kom. Pik ik in Nederland nog even de beste tijd van het jaar mee ;) Leuk dat je mijn blog leest trouwens! Groetjes Roos

  • 29 April 2014 - 21:07

    Oma Puck:

    Dag lieverd.
    Heb je reisverslag gelezen.Je hebt nog heel wat plannen.Ik moet er niet aan denken om uit een vliegtuig te springen met mijn hoogtevrees!! Nog bedankt voor je mooie kaart en telefoontje uit Australië met mijn verjaardag.Ik heb even een traantje gelaten ,zo blij was ik datje aan mij dacht!!Je hebt gelijk dat je verder nog wat zien wilt,je bent er nu!! Ik heb een hoop plezier van m'n nieuwe speeltje,een IPad. Ik moet er nog veel op leren maar ik vind het erg leuk.Meissie het ga je goed en doe voorzichtig. Love you hè. Dikke kus van oma puck

  • 30 April 2014 - 06:18

    Roos:

    Oma! Wat super leuk om hier een reactie van jou te krijgen, zo te zien lukt het prima met de ipad! Ik ben blij dat je het leuk vond dat ik belde, het leek me een leuke verrassing en dat is dus wel gelukt. Ik heb gehoord dat jullie een gezellige dag hebben gehad en dat jullie kennis hebben gemaakt met de vriendin van Yorick, jammer dat ik dat gemist heb. Hoorde dat het een leuke meid was! Nou ik moet nu ook weer verder want ik moet de kinderen ophalen van school haha! Bedankt voor je berichtje! Liefs en dikke kus!

  • 07 Juli 2014 - 19:41

    N:


  • 07 November 2022 - 16:55

    Pa:

    Wanneer kom je eindelijk weer es naar huis?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, North Sydney

Backpacken in Australië!

:)

Recente Reisverslagen:

28 April 2014

Laatste reisverslag vanuit Sydney!

17 Maart 2014

Het leven als nanny!

18 Februari 2014

Alweer een maand verder!

25 Januari 2014

New plans!

18 Januari 2014

Ik ben er!
Roos

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1678
Totaal aantal bezoekers 5607

Voorgaande reizen:

15 Januari 2014 - 30 November -0001

Backpacken in Australië!

Landen bezocht: